torstai 28. helmikuuta 2013

Brogue on pop!

270213 031b
Eilinen kevätaurinko innoitti laittamaan uudet Vagabondin nilkkurit jalkaan, vaikka taisi jäädä käyttökerta toistaiseksi siihen... Odotellaan niitä kuivia katuja vielä hetki ;)
270213 016b
Nilkkureita olin ihastellut jo viime vuoden puolella, mutta kumipohja ja 109e hinta jättivät kengät hyllylle... Tiistaina kävin nopeasti Itiksessä ja poikkesin Vagabondille niin siellähän nuo napottivat omassa koossani ja -50% tarroilla varustettuna! Täytyy vielä käydä suutarilta kysymässä voiko kumipohjille jotain tehdä, ettei heti kuluisi kulmat puhki ;)
270213 025b

270213 007b
takki & bleiseri HM - kaulaliina Mulberry - nilkkurit Vagabond - housut Zara - paita Seppälä - korut Snö - laukku LV
270213 011b

270213 023b

8 kommenttia:

  1. tosi nätit noi nilkkurit :) ja muukin asu on ihan täydellinen!

    VastaaPoista
  2. Mulla on nuo samat nilkkurit ja oon käyttänyt niitä myös tässä talvella ja voin kertoo,että ainakin mun pohjat on ihan älyttömän liukkaat! :/ Saa ihan keskittyä siihen kävelemiseen.Onneksi kohta ainakin toivonmukaan sulaa lumet. Noi kengät on kyllä ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ookkei, eli todellakin odotan niitä kevätkelejä sitten ;)

      Poista
  3. Heeei! Noi kengät on ihanat!! :) Oon itse metsästänyt täydellisiä konjakinvärisiä nilkkureita, mutta Vagabondissa en ole käynyt kertaakaan :D

    http://terhilindholm.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Terhi :) ja nyt äkkiä sitten Vagabondille!

      Poista